A Simple Key For پالاز موکت Unveiled

Wiki Article

برای آشنایی بیشتر با انواع لایه های پشتیبان یا بکینگ موکت، می توانید مقاله “آشنایی با انواع لایه های پشتیبان در موکت” را مطالعه نمایید.

موکِت طرح پارکت در شکل های و طرح های گوناگونی تولید شده و نام های متفاوتی نیز به همراه دارند، اما همگی به شکل پارکت هستند و زیبایی خاص و متفاوتی را به محیط شما ارائه خواهند داد. امروزه از این نوع موکِت در شرکت های خصوصی، هتل ها و ادارات استفاده شده و از دلایل انتخاب موکِت طرح پارکت نیز شبیه بودن آن به طرح چوبی است.

علاوه بر این در مناطق سردسیر برای گرم نگهداشتن کف از این سبک انواع موکت استفاده می‌شود.

فرایند تولید پروپیلن بسیار کم هزینه و ساده می باشد و در مقابل موکت های پالاز تولید شده با این نوع نخ دارای قیمت پایین و بسیار مقرون به صرفه هستند.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

ساختار این محصول لوپ می باشد. موکت شبنم نیز از دیگر گزینه های موکت برای اماکن اداری است که این مورد نیز قیمت مناسبی دارد. موکت طرح راش دارای بافت پلی آمید بوده و برای این کاربری توصیه می شود و از آنجایی که ظاهری شیک، لوکس و امروزی دارد، طرفداران بسیاری موکت را به خود جلب کرده است.

لیست قیمت موکت پرز بلند کبریتی و پالاز موکت فروش ویزه موکت ارزان در طرح آذین

اگرچه تقریبا تمام مدل ها و طرح های این برند از مقبولیت موکت و استقبال خوبی برخوردارند اما برخی از مدل های موکت پالاز محبوبیت و فروش بیشتری دارند.

موکت های پالاز از نظر ظاهری به دو دسته موکت ساده و موکت طرحدار پالاز تقسیم می‌شوند. موکت های ساده پالاز آنهایی هستند که نقش و نگار و بافت خاصی ندارند.

به راحتی میتوانید محصولات ما را به صورت اقساطی خرید کنید.

انواع موکت عایق حرارت و صدا نیز می‌باشند. به همین جهت در محیط‌های پر سر و صدا و سرد می‌توان از کف پوش‌ موکت استفاده کرد. موکت‌ها رنگ بندی و تنوع طرح بالایی داشته و با انواع دکوراسیون داخلی هماهنگی دارند.

قدیمی ترین سبک انواع موکت به موکت‌های کبریتی معروف است. موکت کبریتی با قیمت نسبتا ارزان نسبت به انواع موکت برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای کف پوش منزل کنند، مناسب است.

از محبوبترین روشهای تولید انواع موکت است. در این روش نخها به صورت قائم قرار گرفته و پالاز موکت انتهای آنها بریده می شود.

نایلون به خاطر داشتن مقاومت بالا یکی از گزینه های مناسب برای تولید موکت محسوب می شود.

Report this wiki page